< << >> >

NOS 105

12:10:47



Beekse Bergen zoekt ontsnapte aap




Er is een aap ontsnapt uit Safaripark
Beekse Bergen.De kuifmangabey loopt al
een paar dagen vrij rond in de omgeving
van de dierentuin in Hilvarenbeek.Het
dier is niet gevaarlijk voor mensen of
huisdieren,zegt het park.

De kuifmangabeys leven in Beekse Bergen
op een eiland.Het ontsnapte mannetje is
mogelijk de gracht overgezwommen,iets
waarvan de dierentuin dacht dat het
niet kon.

Beekse Bergen laat weten dat mensen een
nummer op de website kunnen bellen als
ze de aap zien.Het dier zelf proberen
te vangen of benaderen wordt afgeraden.
De dierentuin zal de aap proberen te
vangen door hem te verdoven.



nieuws

binnenland

buitenland

sport