< << >> >

NOS 104

23:59:38



"Overheid leert niet van Groningen"




De overheid leert onvoldoende van de
fouten die zijn gemaakt bij de operatie
om de schade door de gaswinning in
Groningen en Drenthe te herstellen.Dat
schrijft de Nationale ombudsman Van
Zutphen aan de Tweede Kamer.

Hij vindt dat de overheid nog altijd
tekortschiet,omdat beloftes niet worden
nagekomen en de informatievoorziening
gebrekkig is."Perspectief ontbreekt.
Bewoners staan jaren in de wacht en
weten niet waar ze aan toe zijn."

Van Zutphen wil dat de Kamer het heft
in handen neemt."Het huidige
hersteltraject leidt onvoldoende tot
concrete oplossingen voor bewoners.Dit
kan niet langer zo doorgaan."



nieuws

binnenland

buitenland

sport